Tuesday, March 26, 2013

Life..

人生到底是什么?听别人说,人生如戏。

是真的吗?我不晓得。。

我还是我,没什么大改变。。在这里生活了两年,很快很快~
朋友还是那群,不同的是朋友好像越来越少了。
聊的来得没几个,
可是我知道身边有太多太多爱我的朋友,我知道,我感受到~
谢谢你们。。

他呢?
在一起一年多了,很多事多改变了~
好?坏?都有吧。。毕竟没有人是永远不改变的~
最近爱上宇田的一首歌~歌词很像我想告诉他的话

*开花不结果*

你忍着痛分开手
你会衷心祝福我
却你我的爱开花不结果
明明知道你爱我
对我付出从来不保留
我也想过说分手
让我话到嘴边开口太强求
如果爱我对你是一种折磨
你又何苦继续收受着困惑
如果想爱不是幸福的所有
你要放弃我无话可说
如果爱你对你是一种伤害
我会毫不犹豫转身就离开
如果天要下雨注定要分开
不过你我的爱开花不结果
让我确定明天去或留




1 comments:

BlockchainHelp said...

Blockchain Instant Chat Support for Business and Home Users
Blockchain exchange is used for both business and personal use by the clients. Sometimes Peoples get involved in activities that are harmful to your system and at the same time consumes your time. To avoid such situations, you can dial Blockchain customer service number 1800-665-6722 from your number and avail best solutions. Or else, you can send your queries via chat support and the executives and also revert you as soon as possible.
blockchain support

blockchain support number

how to contact blockchain support

blockchain supported coins

blockchain support email

blockchain support phone number